NUSA MAHSURI BC

Ranking terbaru Super Series BWF

Posted by ADMIN di 3 Disember 2008


Sila klik disini

2 Respons to “Ranking terbaru Super Series BWF”

  1. zack said

    saya ingin menyatakan di sini bahawa jika saya dapat berjumpa dgn pemain badminton negara iaitu mak he chun dan tan wee kiong itu pun akan membuatkan saya senang hati dan selama ini hidup saya tak pernah kosong kerana adanya mereka di samping saya.saya juga berharap pemain2 bad.neg. dapat memberikan sepenuh tumpuan kepada impian mereka,apa yg mereka inginkan,dan menjadi kebanggsaan negara ataupun setidak2 mejadi kebggan dunia.Kepada lee chong wei,wong mew choo,wong choong hann,mak hee chun,tan wee kiong,dan ramai lagi pemain badminton neg.,mari kita berdiri bersama2 kita tabik kepada bendera jalur gemilang,nyanyikan lagu negaraku dan selepas itu anda semua akan merasakan satu semangat tlh membuatkan anda ingin bertarung sehgga habis -rhabisan.saya menyatakan ini bukanlah kerana saya pakar motivasi,saya berbuat begini kerana saya ingin setiap seorang pemain negara Malaysia sekurang2nya mempunyai satu title super siries plg teruk pun grand prix.kerja kuat,sabar,berusaha,bertawakal,berdoa,keyakinan,komitmen,semangat juang harus ada dalam diri setiap para pemain badminton neg. kita.saya mengharapkan kejayaan daripada lee chong wei,julia wong,lydia cheah,koo kien kiat dan tan boon heong,zakry dan fairuzizuan dan juga wong pei tty dan chin eei hui dalam kejohanan all england.saya akan mendoakan anda semua.tetapi ingat sabar dan bertenang ketika sedang beraksi.sekian dari saya,9inaro.

  2. Firzana said

    Semasa saya pergi melihat kejohanan Super series BWF yang diadakan di Likas,Sabah,saya cukup gembira kerana dapat bertemu dengan pemain-pemain badminton antara yang saya dapat temui dan bergambar ialah pemain Denmark iaitu tina rasmussen,sony dwi kuncoro(indon), dan banyak lagilah,tetapi saya cukup hairan mengapa pemain utama negara kita iaitu Lee Chong wei lansung tidak mahu bergambar ataupun melayan peminatnya walaupun saya telah bertemunya dengannya beberapa kali…dan mengapa pemain dari negara seberang(indonesia) dapat melayan peminatnya dan memberikan kerjasama yang amat baik,bukan negara indonesia jer malah begitu jugak dengan negara korea,denmark,hong kong dan jepun.Sungguh menghairankan mengapalah sikap pemain negara kita macam tue…

Tinggalkan Jawapan

 
